News

KA2 Game Laboratory

Project werbsite: www.gamelab.fundacja-cat.pl/

Join the project’s facebook page here

Click for the Invitation (in Greek and English) to the Conference that will be held in Nicosia on 31st of October

Click for the agenda of the conference in English

Click for the agenda of the conference in Greek

Click  for the registration form

 

English text follows

KA2 Στρατηγική συμμαχία

Διάρκεια: 2017-2019

Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών που βασίζονται στην κατασκευή και τη χρήση παιχνιδιών ως αποτελεσματική μέθοδο μη-τυπικής εκπαίδευσης για τη ομάδα NEET1.

Πιο συγκεκριμένα, το έργο προσδοκεί στην ενίσχυση της επιχειρηματικής σκέψης και παράλληλα στη δημιουργία θετικών προ-κοινωνικών και διαπολιτισμικών πρότυπων συμπεριφοράς.

Χρησιμοποιώντας μια κοινή πρωτοβουλία εταιρικής συμμαχίας που βασίζεται σε μια πολυεθνική συνεργασία, θα δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι που θα χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τους νέους. Θα μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τη χρήση παιχνιδιών και θα αναπτύξουμε μαζί καινοτόμους τρόπους χρήσης των παιχνιδιών, τα οποία χρησιμοποιούνται υπό μορφή εκπαιδευτικών εργαλείων.

Το πρόγραμμα θα προωθήσει την προσέγγιση CLIL2, αφού η γλωσσική εμβάπτιση είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδος που ενισχύει και επεκτείνει τις γλωσσικές δεξιότητες που αναπτύσσονται κατά τη διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων.

Join the project’s facebook page here

Οι συμμετέχοντες στο έργο είναι εκπαιδευτικοί και άτομα που εργάζονται με νέους από διαφορετικές χώρες και ασχολούνται με καινοτόμες μεθόδους μη-τυπικής εκπαίδευσης. Η παιδεία χρειάζεται νέες, χρήσιμες μεθόδους και εκπαιδευτικά εργαλεία που αυξάνουν τη συμμετοχή των νέων σε θέματα κοινωνικό-επαγγελματικής φύσεως, σύμφωνα με τον κανόνα της «εκμάθησης μέσω δράσης».

 

Τα προβλήματα που δημιούργησαν την ανάγκη ύπαρξης του συγκεκριμένου έργου συνοψίζονται πιο κάτω:

 

Παρατηρούμενα ελλείμματα στις βασικές ικανότητες των εφήβων.

 

Οι εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι, εκπαιδευτές) δυσκολεύονται να προσελκύσουν νέους (μεγάλο ποσοστό των NEET στην Ευρώπη).

 

Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια δεν διαχέονται σε επαρκή βαθμό, αφού ένας πολύ μικρός αριθμός από αυτά λαμβάνονται υπόψη στην εκπαίδευση, ενώ στην πλειοψηφία τους χρησιμοποιούνται από περιέργεια παρα ως ένα βασικό στοιχείο εκπαίδευσης.

 

Συνολικός στόχος:

 

Η ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων και εργαλείων μη-τυπικής εκπαίδευσης στον τομέα της εργασίας των νέων (youth work).

 

Οι επιμέρους στόχοι περιλαμβάνουν:

 

Την επέκταση και ανάπτυξη των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών,
Τη δημιουργία νέων εργαλείων που θα χερισιμοποιηθούν από τη νεολαια
Την παροχή μιας σειράς από βασικές ικανότητες, ώστε η ομάδα NEET να αυξήσει τις πιθανότητες κοινωνικής ένταξης, εκμηδενίζοντας έτσι εκείνους τους ανασταλτικούς παράγοντες που εμποδίζουν την ομάδα αυτή από το να ενσωματωθεί ενεργά στην κοινωνία των πολιτών.

 

 

1 NEET – ‘Η ομάδα νέων που δεν συμμετέχει σε κάποια μορφή εκπαίδευσης, απασχόλησης ή  κατάρτισης’

 

2 CLIL – ‘Ολοκληρωμένη εκμάθηση περιεχομένου και γλώσσας’

 

Μετά την ολοκλήρωση του έργου το 2019, τα αποτελέσματα του έργου θα είναι διαθέσιμα εδώ. Προς το παρόν μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδό μας.

www.gamelab.fundacja-cat.pl/

Join the project’s facebook page here

 

KA2 Strategic partnership

 

Duration: 2017-2019

 

The aim of the project is to develop and implement innovative educational practices, based on the use of games, as an effective method of non-formal education in working with the youngest representatives of the NEET1 group, neglecting compulsory education or learning, with a risk of social exclusion. This will strengthen the entrepreneurial attitude, key competencies of the young people, as well as build a positive pro-social and intercultural behavior patterns.

 

Using a joint initiative of partnership an international cooperation, we will create a game to be used as an educational tool for young people. We will share our experiences in using games and will develop together innovative ways to use games as learning tools.

 

The project will be promoting CLIL2 approach (linguistic immersion is an extremely efficient method that strengthens and extends the language skills) amongst the participants.

 

We will create a game and other materials that will be used by youth workers, created in collaboration with young people from the NEET group and addressed to them directly.

 

Participants of the project are educators, facilitators and people working with youth from different countries, dealing with innovative methods of non-formal education. Education needs a new and useful methods and educational tools, that increase the in-erest and involvement of young people in matters of socio-professional approach in accordance with the ‘learning by doing’ rule.

 

Problems that justifies the project, are:

 

 deficits in adolescents key competences,

 

 educators (teachers, trainers) have difficulty in engaging young people (large percentage of NEETs in Europe),

 

 the use of games is a problem – educational games are little-known, little taken into account in education, they are sometimes more a curiosity, than a basic element,

 

Overall aim:

 

Development of innovative non-formal education methods and tools, in the field of youth work.

 

Specific objectives:

 

 extending and developing the competencies of educators,

 

 creating new tools for working with youth,

 

 provide NEET youth with key competences, so that they can increase their chances of social inclusion, reduce barriers and be a part of an active society.

 

 

 

1 NEET – ‘Not in Education, Employment or Training’

 

2 CLIL – ‘Content and Language Integrated Learning’

 

 

 

After the completion of the project in 2019, the outcomes of the project will be available here. For now you can check out our progress.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email